6 listopada 2012

The twientieth - six .
Dziś chłopcy mieli jechać do radia na wywiad czy coś . Darcy i Heather przyszły do mnie . Mogłyśmy wreszcie jakoś spokojnie i normalnie pogadać . Najwidoczniej bardzo nam tego brakowało bo nie mogłyśmy skończyć . Wszystko chciałyśmy sobie opowiedzieć .
- Darcy a tak ni z dupy ni z pietruchy to jak rozmowa z Eric'iem ? Podziałało ?- spytałam . Eric miał z nią pogadać i ją przeprosić .
- Nie kurde .. właśnie nie . Ostatnio byliśmy może 2h samo w domu . Zayn na chwile tylko wyszedł . ten przyszedł do mnie i na początku normalnie gadaliśmy i w ogóle . Potem położył się obok mnie , potem nade mną i chciał mnie całować Zrzuciłam go z łóżka i się wydarłam . Zayn o niczym nie wiem i wole żeby tak zostało . - opowiedziała Darce .
- Boże muszę z nim pogadać . - pokiwałam głową wzdychając .
- Rosse idziemy mu wpierdolić . - odezwała się Heather .
- ooo tak ! - i piątka z Heather .
- No bo sorry . ja mam dość takich akcji . - oburzyła się . - a ty Heather ?
- Co ja ?
- James dał ci spokój czy szopke odstawia ? - dodałam .
- weź . wydzwania do mnie . nachodzi mnie i kurde nie dość że mnie to wkurwia to Lou już powoli też .
- a kogo by ten dupek nie wkurwiał ?! - skomentowała Darce .Wybuchłyśmy śmiechem . W radiu leciało WMYB . Zaczęłyśmy śpiewać ..." Baby you light up my world like nobody else .. " . Fałszowanie to nasza specjalność . Chłopcy skończyli i zaczął się wywiad . Uważnie sluchałyśmy .
reporter .: Harry Zayn i Louis czy to prawda że macie nowe partnerki ? Rosse, Darcy i Heather ?
Lou.: Tak to prawda .
Zayn . Cześć dziewczyny .- przywitał się .
Harry . No nie żeby coś ale sa całym naszym swiatem . - my reakcja awwww .
reporter .: więc Niall . Tylko ty jesteś sam . Nie przeszkadza ci to ?
Niall .: Nie . Moją miłością jest Nando's i to mi musi wystarczać . A poza tym czekam na te właściwą dziewczynę . Mam nadzieję że będzie ona Directioner . - zaśmiał się .
reporter . No . Directioners jeżeli nie słyszałyście dobrze to Niall Horan jest wolny i szuka jednej z was . A teraz ... - bla bla bla cos tam zaczął mówić i kontynuowali wywiad . Przez głowe przeszła mi myśl " Niall i Nandos jaka piękna para " . Haha .
Weszłyśmy na TT i FB . Fanki pisały że nas kochaja , cieszą się że chłopcy znaleźli kogoś takiego jak my . było nam bardzo miło . Oczywiście hejty też poleciały ale no tak to już jest .
Kiedy chłopcy wrócili mocno ich wyściskałyśmy . Oczywiście Niall'a i Liam'a też za super odpowiedzi .

_________________________________________________
ja nie mam uwag chyba ;D
do następnego :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

« »
Layout by TYLER